(068) 951-20-02
(099) 689-20-02 Зв’яжіться з нами в WhatsApp Зв’яжіться з нами в Viber
(073) 447-20-02
Час роботи: з 10.00 до 19.00
Наприклад: Мокасини 428
Рус Укр

Сліпони 214

sale
Артикул: 214 (код товару)
В наявності
Ціна: 972 грн 680 грн
  • Зателефонувати нам
  • (068) 951-20-02
  • (099) 689-20-02
  • (073) 447-20-02

 Сліпони для хлопчиків виконані в стильному кольорі хакі. Верх - текстиль, а підкладка - натуральна шкіра. Є анатомічний супінатор, який сприяє правильному розвитку і положенню ноги. Підошва виготовлена ​​з термопластикової гуми, не ковзає та добре амортизує. Дуже зручні і яскраві сліпони - чудове доповнення до будь-якого образу.

Товар: сліпони для хлопчиків
Матеріал верху: текстильне
Колір взуття: зелені
Сезон: весняне, осіннє
Додаткові особливості: модне, спортивне, ортопедичне
Довжина по устілці, см: 17,7, 18,1, 18,7, 19, 19,9
Матеріал підкладки: натуральна шкіра
Cтиль взуття: Спортивний (sport)

Матеріал устілки: натуральна шкіра;
Задник: твердий;                                                                                                                                                                Підошва: термопластична гума;
Супінатор: є;
Країна виробник: Туреччина.

Таблиця розмірів

Відповідність довжини устілки і розміру взуття "Theo Leo".

Заміри вказані від краю до краю устілки.

18 р. - 11,8 см.

19 р. - 12,4 см.

20 р. - 12,9 см.

21 р. - 14,0 см.

22 р. - 14,6 см.

23 р. - 15,3 см.

24 р. - 16 см.

25 р. - 16,6 см.

26 р. - 17,7 см.

27 р. - 18,1 см.

28 р. - 18,7 см.

29 р. - 19 см.

30 р. - 19,9 см

Оплата та доставка

У нашому магазині можна здійснити оплату наступними способами:

  • накладений платіж - оплата за товар готівкою при отриманні посилки в офісі кур'єрської служби. Доступний по всій Україні при доставці товару кур'єрською поштою «Нова пошта». Вартість послуги повернення грошей відправнику: від 20,00 грн. + 2від суми замовлення;
  • готівкою кур'єру – по Києву;
  • безготівковий розрахунок – оплата здійснюється на картку ПриватБанку. Комісія банку за рахунок Покупця.

 Шановні покупці, наш інтернет-магазин дитячого взуття завжди оперативно відправляє товари, придбані у нас. Доставка по всій Україні здійснюється за допомогою кур'єрської служби «Нова пошта».  Вартість доставки кур'єрською службою «Нова пошта» згідно з тарифами перевізника.

Доставка товарів здійснюється за допомогою кур'єрської служби «Нова пошта» по всій Україні:

 При отриманні посилки перевіряйте цілісність посилки. Будь ласка, у разі будь-яких проблем інформуйте нашого менеджера в день отримання товару.

 Приємних покупок!

Доставка дитячого взуття

Ми, звичайно ж, віримо, що наше взуття припаде до смаку і за розміром Вашій дитині, а якщо й виникнуть які-небудь проблеми, ми завжди готові до діалогу в рамках чинного законодавства. А закон говорить про наступне.


Гарантійні терміни та обслуговування

Закон України «Про захист прав споживачів» пояснює термін «гарантійний термін». За законодавством, це час, протягом якого продавець зобов'язується замінити або безкоштовно відремонтувати проданий товар. Гарантія на дитяче взуття - 30 календарних днів. За загальними правилами, відлік гарантійного строку починається з дня, коли покупець отримав товар або з дня початку сезону (якщо товар був куплений заздалегідь). Законодавством визначено конкретні тимчасові рамки «сезонності»: - весняний: березень - травень; - літній: травень - вересень; - осінній: вересень - листопад; - зимовий: листопад - березень. Початок і кінець кожного сезону припадає на 15 число. Це означає, що гарантія, наприклад, на зимове взуття, куплене влітку або восени, починає діяти з 15 листопада і триватиме до 15 грудня включно. І якщо в цей період покупець виявить дефект, то при дотриманні нюансів, прописаних законом, можна звернутися до продавця для вирішення проблеми. Якщо взуття було в експлуатації без дотримання сезонності, гарантійний сервіс на нього не поширюється. Правила експлуатації сезонного взуття: - обмежити контакт модельного взуття з технічною сіллю, використовуваної для посипання доріг взимку; - не носити взуття із замші, текстилю, нубуку, а також шкіряну та зі шкіряною підошвою без попередньої спеціальної профілактики в сльоту та дощ; - забороняється тягнути за елементи декору, гумки, ремені; - не мити в воді. Незначні пошкодження, що виникли під час експлуатації, але не вплинули на функціональність взуття, протягом гарантійних термінів усуваються (шляхом ремонту) виробниками/продавцем. Відповідно до ЗУ «Про захист прав споживачів», звертаючись до продавця з претензіями або з бажанням повернути куплений товар, покупець повинен надати: - документ, який підтверджує покупку; - повний набір комплектації; - чисте взуття у фірмовій упаковці. Під гарантійне обслуговування не підпадають зношені устілки та набійки. Додаткову інформацію Ви можете знайти в гарантійному талоні.


Правила обміну та повернення

У ЗУ «Про захист прав споживачів» прописана можливість обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів (день покупки не вважається). Обміну підлягає:

1. Якісне взуття, якщо воно не підійшло за розміром, фасоном, повнотою, забарвленням. Покупку можна обміняти на аналогічну, але з більш підходящими параметрами, або іншу. Обмін можливий, тільки якщо взуття не було в експлуатації, повертається без пошкоджень або забруднень, з ярликами та повною комплектацією.

2. Взуття з виявленими дефектами, які не підлягають гарантійному ремонту. Підставою для обміну є письмова заява покупця. В позначені гарантійним сервісом терміни, покупку можна обміняти на аналогічну чи іншу модель або отримати гроші назад.


Обмін не поширюється на:

- зношене взуття;

- пошкоджене в результаті неправильної експлуатації;

- пошкоджене механічним шляхом (порізи, подряпини і т. п.);

- пошкоджене/деформоване в результаті неправильного догляду за виробом;

- втративше товарний вигляд після впливу хімічних засобів;

- отримало дефекти з вини покупця;

- раніше ремонтоване покупцем;

- уцінені моделі.


Поверненню підлягає:

1. Якісний товар, що не був в експлуатації, але не підходить за розміром, фасоном, повнотою, кольором.

2. Неякісне нове взуття, яке не було в експлуатації. На ньому не повинно бути пошкоджень або маркування, нанесеного покупцем. Товар слід повертати в непошкодженій фірмовій упаковці і в чистому вигляді.

3. Було в експлуатації, але виключно в гарантійні терміни. Причиною повернення є знос, що виник з вини виробника. Визначити причину зносу може тільки експертиза, проведена протягом 20 днів покупцем і продавцем. Незначні пошкодження, які легко усунути, не є причиною для повернення взуття. Відсутність пошкодженої деталі - є причиною для відмови повернення товару. Повернення здійснюється протягом 20 днів.


Порядок обміну:

1. Уточнити деталі повернення з менеджером.

2. Надіслати товар за адресою та на ім'я, зазначені в декларації (відправка за рахунок покупця).

3. Повідомити менеджеру про відправку.


Порядок повернення:

1. Слід зв'язатися з менеджером та уточнити деталі повернення.

2. Відправити посилку на вказану адресу.

3. Повідомити номер декларації та узгодити з менеджером спосіб повернення грошей. Для здійснення будь-якої з перерахованих вище процедур наявність чека, повної комплектації і цілісності фірмової упаковки обов'язково.

Немає відгуків на цю статтю.

Написати відгук
Увага: HTML не підтримується!
    Погано           Добре
Вам може сподобатися